Pitäjänmäki-seuran aloite kaupungille: Korjatkaa urheilukentän puku- ja huoltokoppi, kun kenttä on kiinni tekonurmen vuoksi

17.1.2024

Pitäjänmäki-seura vetosi 16.1.2024 kaupungin kaupunkiympäristölautakunnalle sekä kulttuuri- ja vapaa-aikalautakunnalle uudestaan urheilukentän huonokuntoisen puku- ja huoltokopin korvaamisen puolesta. Vetoomuksen taustalla on tieto, että kaupunki aikoo uusia v. 2024 Pitäjänmäen urheilukentän tekonurmen, minkä vuoksi kenttä on jonkin aikaa suljettuna. Tiedossa on myös, että kaupunki on varannut väärärahan yhden puku- ja huoltokopin korvaamiseen tänä vuonna. Uuden kopin on tarkoitus olla prototyyppinä, kun suunnitellaan monen kopin korvaamista eri puolella Helsinkiä.

Seura kiinnitti samalla lautakuntien huomiota kentän talvihuoltoon, joka on saanut pitskulaisilta murskaavat arvostelut huollon siirryttyä Pitäjänmäen Tarmon vapaaehtoisilta kaupungin itsensä hoidettavaksi.

Muista antaa palautetta luistelukentän hoidosta! Vain käyttäjäkokemuksilla voimme vaikuttaa. Vastauslomake avautuu, kun klikkaat kuvaa.
Muista antaa palautetta luistelukentän hoidosta! Vain käyttäjäkokemuksilla voimme vaikuttaa. Vastauslomake avautuu, kun klikkaat tätä kuvaa.