Senioreiden teatterimatinea kirkolla 7.2. klo 13.30 - 14.30

19.1.2024

Pitäjänmäen ev. luth seurakunta kutsuu alueen senioreita kirkolle katsomaan yhdessä Helsingin Kaupunginteatterin esitystä. Välitäthän viestiä verkostoissasi! Lämpimästi tervetuloa!

Aino (Marjut Toivanen ) ja Raisa (Leena Rapola ) asuvat kerrostaloasunnoissa toistensa naapurissa. On yhteinen saunavuoro ja yhteinen sanomalehtitilaus, tarkistuskäynnit ja pullapitkot. Mitä elämä olisikaan ilman pitkiä, yhteisiä iltapäiviä keskustelujen ja tanssihaaveiden siivittämänä?

“Näytelmä nostaa keskiöön kahden ikääntyneen naisen ystävyyden. Ystävykset kannattelevat ja rakastavat toisiaan, mutta seisovat kuitenkin omilla jaloillaan”, ohjaaja Martta Pesonen kertooAino ( Marjut Toivanen) ja Raisa ( Leena Rapola) asuvat kerrostaloasunnoissa toistensa naapurissa. On yhteinen saunavuoro ja yhteinen sanomalehtitilaus, tarkistuskäynnit ja pullapitkot. Mitä elämä olisikaan ilman pitkiä, yhteisiä iltapäiviä keskustelujen ja tanssihaaveiden siivittämänä?

Elonsiivous-teatteriesitys lähetetään suorana 7.2. klo 13.30-14.30 Helsingin Kaupunginteatterin You-tube kanavalla ja Lämpiö-alustalla. Seuraaminen on maksutonta.

Pitäjänmäen seurakunta järjestää yhteiskatsomon Elonsiivous-esitykseen kirkkosalissa. Tulethan ajoissa, sillä striimi alkaa 13.30 - ajankohtaa ei voi siirtää. Ison näytön äärellä saadaan yhdessä nauttia esityksestä! Esityksen jälkeen keskustelua aiheesta tai sen vierestä voidaan jatkaa seurakuntasalissa, jossa kahvit klo 15 Kaikenikäisten Olkkarissa.

Tässä linkkejä lisätietoihin.

Elonsiivous-esitys suorana lähetyksenä - Helsingin Kaupunginteatteri (hkt.fi)

Pitäjänmäen seurakunta (helsinginseurakunnat.fi)

Lisätietoa Diakoniatyöntekijä Pia Saarela (puh. 050 4712816)